Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2012

σαπούνι πήρες?

Πάρε και σκοινί.. θα σου χρειασθεί. οχι εσένα παιδί μου.
 Πήγα που λες, Ασπασία, να αλλάξω, ενα σαπούνι, που μου έδωσαν λάθος τα ζώα. Μετά μου λες, γιατί βρίζω. Μα όταν πρόκειται για ζώον, τι να σου πω... πως να το πω.
Πάω την πρώτη ημέρα. Θέλω ενα σαπουνι, άαααααααασπροοοοοοο (οπως το αρνάκι), ααααασπρο και το επαναλαμβάνω 552 φορές. Οταν σου λένε άσπρο, τι καταλαβαίνεις? οχι πες.
Πήγα να πιώ καφέ, να πληρώσω παρκινγκ και να πάρω ενα σαπούνι.
Τι κατάλαβες εσύ. Γιατί το ζώον, δεν είχε καταλάβει.

Το βλέπω το βράδυ, γιατί νόμιζα πως κατάλαβε το άσπρο χρώμα. Και πρέπει να ξαναπάω. Το δώρο, που έπρεπε να μου δώσει γιατί, το δικαιούμην, το είχε ξεχάσει. Αν δεν ξαναπήγαινα την επόμενη μέρα, ποιός θα πήγαινε για ένα κραγιόν?

Εγώ, γιατί κάνω την δουλειά μου σωστά? Μπορει κανείς να μου εξηγήσει?


Ξαναπήγα που λες, και ήρθαν και 4 κοπέλλες παράλληλα. Να περιμένω, τι? Να τις εξυπηρετήσει γιατι ήμουν παλιά πελάτισσα και αυτές νέες.
Στο διάλο. εγώ δεν ειμαι για πολλή ώρα γιατί ζεσταίνομαι το χειμώνα και πνίγομαι στα μόλια. Περίμενα υπομονετικά να μου πάρουν την σειρά.

Και στο τέλος, η μουλάρα, ήθελε να βγεί και απο πάνω...!
Είδα που έγραφε άλλο σαπούνι και σας το έδωσα.
Δεν με νοιάζει τι γράφει, απο λάθος, εγώ είπα ασπρο 30 φορες.

Νόμιζα πως κάνατε λάθος.
Λάθος έκανες εσύ και με καθυστερείς και θα πληρώσω και παρκινγκ.... είχα αρχίσει να φουντώνω.

Τις έχεις ακούσει εν τω μεταξύ να λένε μαλακίες, για να πουλήσουν διάφορα?
δεν ειναι αισθητικοί όλες αυτές. κι αν είναι.. απο που βγαίνουν οι αισθητικές? απο την Ανωτάτη Αισθησιακή? μ? Το τι λέει ο στόμας τους, δεν λέγεται.


Γι αυτό πουλάει καλλυντικά το ζώον. Γιατί δεν είναι ικανό να κάνει τίποτα άλλο.
Που θα μου πουλήσει μουρη εμενα.... αιντα!

14 σχόλια:

  1. καλημέρες και φιλάκιααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε ναι, αν ήταν έξυπνες θα ήταν καθηγήτριες της αστροφυσικής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άσε δε που αν σε δουν χωρίς μάσκαρα σε κοιτάνε σαν να είσαι ούφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ιιιιιιιιιιιιιιιιιι μαρή Μεγαλειωτάτη, δεν φοράς μάσκαρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι όταν φοράω γυαλιά. Ακουμπάει στο φακό και δεν βλέπω τίποτα :)

      Διαγραφή
    2. Εγώ δεν βγαίνω απ το σπίτι χωρίς μάσκαρα

      Διαγραφή
  5. Είναι μικρή η απόσταση αυτί-μάτι και κοντό το γυαλί σου.
    γι αυτό ακουμπά. φοράω γυαλί απο το 1966, ποτέ τόσο κοντά δεν είναι να ακουμπά στην βλεφαρίδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα μόλια ειναι ο πληθυντικός της λέξης mall !
    Α μπράβο και το έψαχνα απο προχτές :)
    Ανωτάτη Αισθησιακή με φτυχίο Αισθησιακών Τεχνών :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλώς τον. ΓΙατί δεν ρώταγες παιδί μου. στην γραμματική ειμαι άσσος !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και η κόρη της Άντζελας αισθητικός τέλειωσε λέει... την έχεις δει; ουδεμία αισθητική. Για αναισθησία είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.