Τρίτη, 27 Νοεμβρίου 2012

Οι ακόλουθοι...... τα χάπατα !

Ξές πως είναι οι ακόλουθοι, του βασιλέως. Οχι παιδί μου, του Κωνσταντίνου, πρώην της Ελλάδος, φαντάσου, εναν βασιλιά σε μια υποτιθέμενη χώρα της κεντρικής Ευρώπης, παχουλούτσικο, με την κόκκινη κάπα και το άσπρο τελείωμα, το κλκξφκλσδκλδσκδσξ αυτό που κρατάει, το σκήπτρο, α, γειά σου και το στέμα στο κεφάλι. Την κορώνα την μεγάλη.
Ετσι να κάθεται νωχελικά στο θρόνο, κάνε εικόνα θρόνου.... Μεγάλη αίθουσα, μεγάλη καρέκλα με ψηλή πλάτη, πάνω σε βάθρο και απο πάνω και πίσω, κόκκινο βελούδο. Αγαπημένα όλα. Απο παραμύθι, ξές συ τώρα.

Αυτό το βασιλιά φαντάσου και τους γελωτοποιούς του. Ασε, την βασίλισσα και τα ρουχα της στην άκρη τους. Μιλάμε για τον βασιλιά, αυτό καθαυτό.

Ο Τζοτζές, άκου λεξη που μούρθε, που χοροπηδά και κανει τούμπας και κάνει τον βασιλιά να γελά? αυτό, ενα πράμα. Ενίοτε νάνος. αυτό λέει το παραμύθι μου.
Αυτοί οι πολλοί τζοτζέδες, λοιπόν, που στην καθομιλουμένη του σήμερα, λέγονται χάπατα και κατάφεραν να κάνουν ενα μπλόγκ (συνήθως κάποιος βοηθά) και άγονται και φέρονται δω κι κει, γνωρίζοντας κόσμο... γι αυτά λέω...
αει και τόπιασες...Νταξ...

Το καλάμι που είναι? μα κάτι ερωτήσεις που κάνεις.  Στου Κουλπα, το μαραγκουδερί  και το γυαλίζει, γιατί απο την μεγάλη καβαλαρία, τι να σου κάνει... θολώνει.

Αυτά τα χάπατα, που ο περίγυρος, ειναι στενεμένος, και μόλις δούνε κάτι ανοίγουν το στόμα... γι αυτά λέω. Κλείστο θα μπει καμμιά μύγα.
Οι Τζοτζέδες της εποχής μας. Γίναν άνθρωποι οι ... τζοτζέδαι όπως κιοφτέδαι....
αχου και νάχαμε μια μερίδα κιοφτέδαι τώρα. οχι κοτόπουλο έτοιμο θα πάρω, δεν μπορώ να μαγειρεύω.

τι άλλο? κάτι θα βρω τριγύρω, τι θαρρείς, έτσι θα μείνω.....



8 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. και σέ γιαούρτι !
      και σε κεσέ και σε μπώλ!
      τέρμα τα γαλλικά.
      Μα δεν έχετε διαβάσει ενα παραμύθι χωρίς όνομα, χρυσά μου? αχου τα μου. Τζοτζές,τζουτζές, Τσουτσές, οπως ήταν ο (νάνος) Γελωτοποιός (τουρκιστί).
      κι απο εκεί, ίσως προέρχεται η λέξη "τσουτσέκι" με παραφθορά της χρήσης.
      Ανοίγουμε και κανα μπαμπινιώτη, ολα έτοιμα τα θέμε...

      υποκλίνομαι μεγαλειωτάτη μου!

      Διαγραφή
  2. Που να καταλάβουν βρε κοριτσάκι μου τέτοιες λέξεις..οι νέοι άνθρωποι..πεστα σε μένα ..τη σιτεμένη..τον "τουρκόσπορο" όπως μας 'έλεγαν όταν ήρθε η γιαγιά μου από τη Πόλη..Κιοφτέδες αγάπη μου να σου κάνω με πιπεριές και σάλτσα..Σαλονικιώτικο φαγητό με λίγο καυτερό ..έτσι..για νοστιμιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι που να καταλάβουν. Διαβάζουν κανα βιβλίο, σοβαρής λογοτεχνίας, τα νιάτα... που μου τόχουν ρίξει στην "βαριά" φιλοσοφία της μιας και της άλλης συγγραφέως !
      ελα ....
      κιοφτέ? μμμ οχι τον θέλω σκέτο, μπορείτε περικαλώ? μερσί.

      φιλιά σ όλους !

      Διαγραφή
  3. Kλεινω τα μάτια και σ'ακολουθώ:)
    http://www.youtube.com/watch?v=Dvj6lm5nG7U

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ειναι ενα γλυκό τραγούδι που δεν έχει καμμία σχέση με το λίβελο που γράφω.
      εσύ ακολούθα... και φέρε φακό να βλέπεις !
      ευχαριστώ και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Ω! Την ξεύρω τη λέξη! Την έλεγε η γιαγιά η Μαρία, βλέπεις.
    Πάντως, εγώ και ο Χάρης ο φαρμακοποιός-εξίσου ψωνάρα με εμένα, παραγγέλνουμε τα καλάμια μας από την Κούβα. Λόγω του ότι είναι ζαχαροκάλαμα, ήτοι πιο χοντρά, και αντέχουν το βάρος μας!!!
    Φιλιά δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δίκιο για την Κούβα! ΠΩς μου διεφυγε, πάω να παραγγείλω μερικά να υπάρχουν για ώρα ανάγκης !

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.