Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2012

Δώρα?

Eποχή δημιουργίας μπαίνει και αρχίσουν οι ξεσυνερισμοί.
Τι θα φτιάξεις, πως θα το φτιάξω, τι θα μαγειρέψεις, πως θα το κάνω, τι άλλο να κάνω συνοδευτικό, τι γλυκό να φτιάξω....

Ολα τα χρόνια τα ίδια. Με τίποτα δεν είμαι ευχαριστημένη. Τα έχουμε κάνει οοοοοολα, απο τοτε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Τώρα τι?
Τι θα μου πούνε εμενα, οι γεμιστές γαλοπουλες.
τι να μου πούνε τα gingerbread, σπιτάκια
τι να μου πούνε οι πουτίγκες.

Ελα... αρχιζουμε πάλι τα ίδια. Βλακείες... βαρέθηκα. Ναι τόσο χορτάτη ειμαι. οχι δεν είμαι αχαρίστου. Αλλά με σπίτι γεμάτο και ζωή φίσκα, τι θες τώρα.

Μείνετε συντονισμένοι, γιατί με ένα σχόλιο, θα κερδίζετε δωράκι. Θα σας φορτώσω ενα σωρό καλουδια.

Ξέρεις τι θέμα έχω? Θέλω να τα πάρουν, αυτοί που γνωρίζω.
Ας, το δεν θα το κάνω έτσι. θα τα μοιράσω, σε όποιον ξέρω δω μέσα.
Τι θα μας πούνε οι ξένοι? και γιατί? Οχι δεν θέλω ξένους στο τραπέζι μου. Ευχαριστώ.
ναι ναι, δεν σκέπτομαι κανέναν.


Λοιπόν. Στείλετε διευθύνσεις**** στο μεηλ να γιομίσουμε δώρα. Οχι που θα μας τα πάρουν οι ξένοι!!!!!!!!!!!!!!

** είπαμε απο παλιά. την διεύθυνση του σπιτιού, μπορεί να μην θέλεις να την στείλεις. στείλε του θειου χαράλαμπου, της θείας μαρίτσας ή του φούρναρη ξαπεναντίας.

28 σχόλια:

  1. Άκουσα δώρα και μπήκα, χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aκουσες? τι άκουσες, που? γιατί εγώ δεν άκουσα???
    Διάβασα λένε...
    μπήκες?
    κλείσε την πόρτα, μην μπεί άλλος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΑΧΑΧΑΧΑ
    τι σ'έπιασε καλέ πρωί πρωί???
    εμένα στείλε μου και μια τυρόπιτα μαζί
    γιατί σήμερα κάνει κρύο και πείνασα
    (ενώ τις άλλες μέρες ΠΟΤΕ) :Ρ
    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι γελάς ωρε? το πνεύμα των Χριστουγέννων, μ' έπιασε και θα το πιάσω απο τα μαλλιά να το ταρακουνήσω.

    Τι θες εσύ?
    Τυρόπιττα? μμμμ καλά, ενα ταψί? μισό ταψί? τι μέγεθος ταψί?
    μαααααααααααααατς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στα δώρα θα συμπεριλαμβάνονται και μουσικά κουτιά;
    Διότι εγώ θέλω ένα μουσικό κουτί.
    Για να ακριβολογώ, θα ήθελα ένα μικρό πολύχρωμο (σε παλ χρώματα) καρουζέλ που να το κουρδίζεις και να παίζει μουσική!
    Ένα βαλσάκι, ας πούμε...
    Ή την "Σονάτα Υπό Το Σεληνόφως", για παράδειγμα!
    Αν δεν έχει τέτοιο δεν θέλω τίποτα!
    Μόνο μουσικό κουτί θέλω!
    Τι;
    Είμαι κακομαθημένη και απαιτητική;
    Άντε καλέ...
    Μια χαρά με βρίσκω!
    Μουάχαχαχαχα!!!

    Φιλιά δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χριστουγεννιάτικο, μαρή ΑΘηνάααααα, θα σου στείλω την σονάτα?
    οτι βγάλει το κουτί θα σου στείλω να μάθεις! μικρή κακομαθημένη κι απαιτιτικιά! α!
    μάααααααατς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. α είναι αυτή η εποχή; εμ γράψτο ντε και ξεχάστηκα... λες να στολίσουμε φέτος; δεν ξέρω, όπως μου κάτσει, εσύ καλά; μη δίνεις σημασία εργασιακό πήξιμο, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αμα σου στειλω του θειου Χαράλαμπου,πάμε...νεκροταφειο,εχει χρόνια που εφυγε ο ανθρωπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βλού, καλά θα κάνεις, να ανοίγεις τα μεηλ σου και να αφήσεις τις δικαιολογίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στείλε του περιφτερά, βρε Βάντη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτού του περιπτερά;:))
      http://apouro.blogspot.gr/2012/10/blog-post_16.html

      Διαγραφή
    2. κι αυτού κι άλλου! !!!
      καλημέρα βόρεια!

      Διαγραφή
  11. εμένα με έχεις χορτάσει δώρα,μια τα καμπανέλια,μια τα ρόλλευ με την καούκα!!!
    μου αρέσει που μπαίνουμε σε χριστουγεννιάτικο μούντ!!!!
    φιλάκιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάντα μέσα στο πνεύμα των Χριστουγέννων! Μπράβο σ', μπράβο σ'!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα καμπανέλια ήταν περισυνά. τα τρόλευ, εκτός συναγωνισμού.
    Τώρα ειναι τα Χριστούγεννα του 1912!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τι χοροπηδάς, καλή μου, θα σ' φύγει καμμια κορώνα απο την κράνα και θα σκοτώσει καναν υπήκοο!
    σιγά, θα πάρεις δώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Aχτίδα, το ξέρω πως είσαι εδώ....!!!! καλημέρα στο βορρά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ, κι εγώ δεν θα στολίσω φέτο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ωραία τρεμένς μου, να μην σου στείλω δώρο... αφού δεν θα έχεις που να το στολίσεις !
    ωραία.
    και σταμάτα να κόβεις βόλτες, ξεποδαριάστηκα να σε κυνηγώ.
    να δω με τέτοια βροχα πως θα γυρίσεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα στολίσω γιατί έχω πένθος... το αποφάσισα προχτές που πήγα στον τάφο του. Τώρα θα τα διαβάσω όλα που σε θυμήθηκα γιατί δεν σ εχω βάλει εκεί στη λίστα μου γιατί θα με χαστουκίσεις...

      Βρήκα ομπρέλα ευτυχώς...

      Διαγραφή
    2. οκ,. οπως αισθάνεσαι, τότε θα πάρεις δώρο, αν στείλεις μια διεύθυνση στο μεηλ.

      αααααααα ελεγα κι εγώ, τι τρεχάλα κι αυτή
      άντε να φεύγουμε κι έχω και Σούπερ μάρκετ!

      μάαααααααααατς

      Διαγραφή
  18. σε πιά λίστα θα με περάσεις. απο τον μπλόγγερ. να μην μου κουβαληθούνε ανανγώστες σου. δεν θέλω γνωριμίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.